Gala Sărbătorii Primăverii 2025 organizată de China Media Group a avut loc marți seara, în noaptea de Revelion a Anului Nou Chinezesc. Evenimentul a oferit publicului din țară și de peste hotare „un meniu cultural bogat”prin intermediul canalelor de televiziune și a platformelor de new media. Aceasta a transmis lumii binecuvântări sincere de Anul Șarpelui.
Potrivit statisticilor preliminare, numărul de vizionări directe la cerere pe terminalele de new media a fost de 2,817 miliarde, cu o creștere de 690 de milioane față de aceeași perioadă a anului trecut. Numărul de interacțiuni pe rețelele sociale în timpul Galei Sărbătorii Primăverii a ajuns la 670 de milioane, cu o creștere de 13,75% față de aceeași perioadă a lui 2024.

Canalele CGTN (China Global Television Network) în limbile engleză, spaniolă, franceză, arabă, rusă și peste 2.900 de canale în 82 de limbi de pe platforme de new media ale acesteia, au difuzat în direct sau au făcut relatări despre Gala Sărbătorii Primăverii, cu un volum global de lectură de peste 1,59 miliarde și vizionări ale videoclipurilor peste hotare de 520 de milioane.
Un total de 3.508 de ecrane uriașe aranjate în spațiul public din 136 de orașe din 87 de țări din lume au promovat sau difuzat în direct această gală.

Anul trecut, Sărbătoarea Primăverii a fost inclusă în lista Patrimoniului cultural imaterial al UNESCO. Ca primă gală a Sărbătorii Primăverii după acest eveniment, pe scena acesteia au fost realizate multe elemente inspirate din patrimoniile culturale imateriale tradiționale chinezești. Astfel, înțelepciunea străveche a Chinei a fost combinată cu ingeniozitatea artistică și tehnologia avansată, care au permis remarcabilei culturi tradiţionale a națiunii chineze să înflorească pe scena noii ere.